Monday, April 9, 2007

Hari yang membosankan...

Semalam skali lg kena pegi mootcourt utk preparation interschool debate...plan kena buat signage utk "government" & "opposition"...tp gunting,gam sumenya x bwk (sbb x dremindkn oleh headcomm yg ntah pape tu!hehe..sori to say la Wadi!),so xleh la buat keje gunting mgunting!pastu elok jer tkr plan,buat sesi taaruf yg mcm bdk skolah tu!haha...
pukul 12tghari br sumenya selesai..then...bmulalah ari yg mbosankan bg aku...balik,makan..solat..kemas brg sikit mana yg patut...then,tido!padan muka aku..suhaina ajak keluar aku xnak...ada sebab la aku x nak ikut dorg keluar..1st..dorg nak keluar tgk wayang..aku xnak la sbb aku x tgk wayang!bkn kata nak tgk,jejak pn belum penah...xnak la buat "rekod" lagi..hehe..klu nak pecah rekod pn mgkn dgn my future hubby!haha..(bile ntah tu..)dorg nak tgk bkn 1..2 plak tu..dorg nak tgk citer "JGN PANDANG BELAKANG" & "PERFUME"..Kata dorg kena la balance..1 citer malay and 1 citer omputeh..pandailah korng..

No comments: